Post by retredebupart on Feb 24, 2022 8:48:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Football Strike: Online Soccer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Football Strike: Online Soccer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk glitch-nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Football Strike: Online Soccer 2022 version ▞▞▞
Det här spelet ger dig ett spelrum initialt.. och sedan samma jävla sak som.andra spel som du förlorar..och sedan tar du det på efo..och för att vinna går du efter deras utrustning och utrustning som är så dyrt .. så på detta sätt gör de dig beroende och säljer dig .. tack och lov att jag inte köpte någonting och nu lämnar jag det här spelet .. för det är alldeles för skrivet som av dem .. inte riktigt alls
Jättekul spel 👍😍
i spelet finns det några buggar. uppdatera maskintillverkningssystemet. den enda buggen är i maskintillverkningssystemet. efter det spelet måste lägga till en annan högre gård som innehåller 1m. tack
Om du vill veta kännetecknet för ett bra spel eller ett omtänksamt företag, titta på recensionerna och spela spelet. Klagomål som går tillbaka ett år har ännu inte behandlats. Spelet är fullt av bots med förutbestämda resultat. Vill du flytta din målvakt för att stoppa ett skott på ett förutbestämt sätt? Tja... synd. Vill du göra mål mot en målmedveten vinnande bot? Nej. Annonser fungerar alltid...om det inte är en belöningsannons...då är den inte tillgänglig. Jag skulle gå så långt för att säga...det här företaget är helt enkelt bedrägeri.
Football Strike: Online Soccer Thể thao bbz
Jag gillade det här spelet från början. Men när jag satsar med 10 000 mynt pausas spelet och alla mina mynt är bara borta. Har hänt mig flera gånger och jag är väldigt besviken. Jag fick massor av mynt genom att spela det här spelet och alla dessa mynt är bara borta. Jag vill inte spela det här längre.
Det är kul ett tag, men jag känner att du vinner vartannat spel eftersom spelet känns skript eftersom det är förutbestämt om du vinner eller förlorar
Have you ever played real-world soccer games penalty on your android device? A mini flick football game is here to make your day more
Permanent avstängning, för försök att utnyttja spelet upprepade gånger? Vad fan betyder det ens? Jag har bara spelat. Dessutom har jag köpt ett spelarkit. Så besviken på Miniclip. Förbjud bara och låt inte ens användaren ha något att säga till om. Eller till och med varna...för något jag inte ens vet att jag har gjort.
Ett av de bästa fotbollsspelen (flerspelarspel) som finns. Realistiska kontroller med två olika lägen. Anledningen till tre stjärnor är dock Lag! Det släpar väldigt mycket ibland vilket gör att min motståndare vinner medan jag tappar mynt. Jag hoppas att de löser problemet snart
När spelet släpar, går du AFK så det ger målskytten en enorm möjlighet att göra mål, spelet är dåligt, grafiken är ok och kontrollerna är bra. Men det är väldigt roligt och beroendeframkallande.
KUL SPEL MEN ALDELLES FÖR MKT FUSK. ÄVEN DÅ MAN SÄTTER BOLL JÄVELN SÅ BLI DET EN MISS🤷♂️🤦♂️🤦♂️
jag gjorde precis ett kvitteringsmål tydligt i nätet och ställningen förblev 2-3 och jag "förlorade" men jag förlorade uppenbarligen inte!! jag vet att det bara är ett spel... som tur är hade jag inte spelat för $500 000,00, det här är en bugg som du kanske vill kolla in...
Kul.. MEN, inte stabilt. Bli sparkad mitt i spelet genom att starta om appen så att du ofta förlorar ante. För mig var 3-5 match händer detta. Edit: Byter till One. Händer alltför ofta vilket gör det ospelbart som ett konkurrerande spel.
Football Strike Multi Player Soccer - spela fotboll mot dina ...
Bra spel
JAG TYCKER INTE GRAFIKEN VA DÅ DÅR BRA MEN ALLT ANNAT ÄR FAN BÄST 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🎁🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🎁🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🎁🙂🎁🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 jag vet det är mycket
det har potential att bli ett bra spel, men som det är nu om du försöker spela gratis kommer du inte att avancera särskilt långt eller snabbt, och tävla mot andra för avancerade att slå. de få bonusarna du får är ganska svaga och tar timmar att få, även om du tvingas titta på tillägg. om du har pengarna och vill spendera dem på ett spel kan detta vara kul, men det är inte en engångsavgift utan en kontinuerlig utgift av pengar för att få bättre utrustning och färdigheter.
Fett men jag hade velat att det skulle vara jättekul om man kunde välja att man ska vara bara målvakt t.E.x
bajs
Football Strike: Online Soccer სპორტი xqa
Det är kul men jag får lite damp ivland men det är kul ändå derför får den 4/5 stjärnor 👍
Football Strike: Online Soccer Športne igre wcgr
Rebaixados Elite Brazil असल की नकल वाले गेम stc
VÄRSTA SPEL NÅGONSIN!!! Jag spelade det här spelet i cirka 3 dagar och det var fantastiskt. Du spelade mot riktiga motståndare, det var bra, tills för ungefär 1 timme sedan. Jag spelade och jag hade precis vunnit en match, då berättade spelet för mig att jag hade slut på energi. Det berättade för mig att för att fortsätta var jag tvungen att betala $5!!! Jag betalade 5 dollar men de 10 minuterna senare, MÅSTE JAG BETALA IGEN!!! Det här spelet skapades av en dum råtta som vill ha pengar! SNÄLLA FIXA DETTA
1👍
Gjorde en 10 grand match och den sparkade ut mig utan anledning och jag fick inte ens pengarna tillbaka
älskar kontrollerna och grafiken, spelet är ganska bra. men karriärläget suger. det borde vara obegränsat, men istället måste du vänta i timmar för att försöka komma vidare
värsta jävla spelet i spelhistorien dess kontroller är gud hemska och kom inte igång med målvaktskontrollerna, det är det värsta. Jag slår vad om att en 1-åring kan göra ett bättre spel än detta, vänligen fixa kontrollerna
Gillar inte förmågan att byta spelare från dag till dag, det är bs saktar min målvakt ner säger ut energi efter att ha inte spelat på 16 timmar hur är min målvakt ute efter en match .. självklart för 0,99 jag kan få 24 timmars obegränsad energi . Kanske skulle jag göra det om jag vet att det inte var en uppsättning för att få mer pengar på att göra något annat.
Coolt spel. Inte komplicerat. Lätt att spela. Inte kommersiellt... Älskar det än så länge...
Football Strike: Online Soccer Спортивные игры crs
Football Strike: Online Soccer av Miniclip.com - (Android Spel)
De sätter dig i konkurrens med folk tredubblar din nivå som skjuter snabbare och kraftfullare och ai är långsam så du gör en rörelse sedan rör sig personen sent och du tappar. Dålig design men bra grafik.
Det här spelet är så skräp. Det är så ojämnt i matcherna. Karriärläge är ett skämt. Påsarna är fulla av dubbletter. Varför skulle de vara dubbletter? Slösa inte din tid. Det finns mycket bättre spel i Play Store. Mycket bättre fotbollsmatcher.
Roligt spel jag gillar det här spelet
Jag tycker om spelet men det verkar som om det finns tillfällen då det uppenbarligen har ett eget sinne. Det betyder att om jag flyttar till höger flyttar spelet mig åt vänster...
Din app är fantastisk men vad sägs om en repris för varje spark och i slow motion-läge med förmågan att prata med motståndaren skulle det vara otroligt charmig app
Det var det sämsta och tråkigaste spelet i världen
Football Strike: Online Soccer. supersnabb multiplayer-frisparkåtgärd: det här är fotbollsslag! 8 Ball Pool APK
Jag får inte ens pengar när jag vinner!!!🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Det är bra om du gillar att bli klädd. Bokstavligen, spendera pengar och förlora dem orsakar spelet freaks och fryser, men ger dig aldrig tillbaka dina mynt eller pengar... OCKSÅ FÖR ATT LYCKAS MÅSTE DU KÖPA... JAG SPÄNDE MYCKET $$ FÖR DE GRÖNA SÄCKLARNA OCH DUM GRIS OSV... INGEN SVARAR PÅ MAIL